fredag 16 januari 2009

Inte bara pendeltågsbok

Jag läste rescensionen på min "pendeltågsbok", att det var jobbig brevkonversation mm, men jag är helt såld på dena bok, så jag läser även hemma.
Det är en söt historia om två i början barn, en tjej och en kille som är bästa vänner men som sen skiljs åt av Atlanten.
Jag kan nästan känna med dem när de mailar, chattar och smsar till varandra.
Bästa vänner kan man ha även när de flyttar till andra sidan jorden.
Jag kan verkligen rekommendera denna bok, om du vill bli glad.

I övrigt så är kanten på koftan upplagd, hjälpstickan framletad, så nu börjar "knitting-time".
Maken kommer nog hem lite tidigare idag, så jag vet inte hur mycket jag hinner....

Måste slå in moderns present till i morgon; strumpor och teaterbiljetter. De ska få se "Blommor av stål" på Vasan. En bukett blommor är alltid trevligt så det får fixas i morgon.

Inga kommentarer: