torsdag 22 januari 2009

Paljetter funna!

Jag ska på ABBA-fest nästa vecka när P firar 40 år med stor fest.
Jag har en stass som jag ska ha men då har jag varit tvungen att leta efter svart paljett-tyg till volanger på byxorna. Jag har letat och letat utan att hitta, men idag var det dags; jag fann detta svarta paljett-tyg på Olssons tyger på Sveavägen. Varför åkte jag inte dit direkt???
Nu är det bara platåskorna som saknas, men kanske finner jag dem på lördag när jag ska in på söder och gå igenom Myrorna mm.
Foto på hela fest-stassen kommer vid lämpligt tillfälle...

Jag har också börjat sticka en röd kofta i skala 1:12 på stickor 0.75. Bild kommer i morgon....

Och väskan som inköptes igår var till belåtenhet när jag åkte till jobbet med bok, matlåda och allt annat som finns i en tjej-väska.

2 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Låter jättekul! Agneta eller Frida?

Hugomamma sa...

När jag var liten ville jag vara Agneta, men fick alltid vara Frida för jag var rödhårig. Det är jag fortfarande men nu vill jag vara Frida...