onsdag 25 februari 2009

En, två, tre, fyra....

...böcker till blev bytet i dagens bokrea-race. Denna gången på Akademibokhandeln.
Nu kanske det ska förtydligas att sonen ska ha en av dessa böcker, och då var det ju inte så farligt många till mig. Eller hur?!

Kicki & Lasse av Peter Kihlgård. Har inte läst nåt av honom förut...
Himmelsöga av Arne Dahl. Honom har jag däremot läst en hel del av. Gillar stilen.
Är det nån där? av Marian Keyes. Ännu en irländsk författare som jag skrattar högt när jag läser. Passar alltså inte till pendeltågsbok....
Kioskdeckaren Kalle Skavank, vet ej av vem, den har åkt in på sonens rum, där det är tillträde förbjudet för mammor för tillfället. Han och F ser visst på nån film...


Här är den färdiga randiga halsduken som blev det sista av Polargarnet från Järbo.
Passar till alla de andra stickade mössorna...

Nu har jag sportlov resten av veckan. Ska bli skönt att få sova lite längre i morgon bitti...

Dags att inta horisontalläge i soffan med min bok för denna veckan och läsa några kapitel...

Inga kommentarer: