lördag 7 februari 2009

Fyra bugg och en coca-cola....

Äntligen är det dags igen för MELODIFESTIVALEN!!!!
Jag har gjort en massa självtester på t ex Expressen och alla ger samma svar: Jag är en shlagerbög, har guldskorna i garderoben eller jobbar på SVT. Summan av alla tester är att det finns en massa värdelöst vetande i mitt huvud, eller värdelöst och värdelöst...jag kan en massa schlager texter, kan en massa placeringar och vinnare genom åren...Men jag är stolt över min kunskap. Och jag står för den!
Och jag har alla melodifestivaler som är utgivna på dvd, med karaoke och vi sjönger från dem regelbundet.
Kort sagt; Jag älskar Melodifestivalen!!
Ikväll ska vi till K, som vi brukar kolla med. Där är det middag, TV och chips och naturligtvis en massa omdömen om hur de ser ut och hur alla låter. Det hör också till!

Här kommer en bild på min färdigstickade ullkofta, dock utan knappar. Den är ganska kort och verkar vara varm, så den kanske kan bli en liten vårjacka som kan användas med en fin sjal och en kul passande mössa om ett par månader eller i bästa fall veckor. Men man ska kanske inte hoppas för mycket....


1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det HÄÄÄÄRLIGT med Melodifestival. Som vi har LÄÄÄÄÄNGTAT. Så äntligen med chips, cruncy hot cheessnacks, casewnötter, pop-delight-hjärtan och vindruvor uppdukat så är det bara att dra igång!!!!