tisdag 28 april 2009

Lite runda fötter

Idag var det dags igen. Man ska ju ansa på våren och jag ansar håret. Eller rättare sagt; Denise ansar mitt hår. Jag har varit och klippt mig. Eller Denise har klippt mig, min gudomliga frissa som fixar mitt hår så jag kan stå ut några veckor. Mitt hår växer som ogräs vattnat med Substral växtnäring....Synd bara att jag inte blir längre, bara mitt hår...
P och jag hinner aldrig träffas så vi bestämde att ses efter mitt klipp och hennes tandhygienist-plågning.
En tapas-restaurang på Vasagatan fick fint besök, då dessa törstiga damer inte setts sen i februari och då med 40 st andra...Mycket vin och prat senare inser vi att vi ska ta oss hem också...Men jag klarar cykeltur galant som jag brukar...trots 4 gupp och en krök.

Ingen stickning ikväll för mig....

Inga kommentarer: