onsdag 1 april 2009

Olika syn

Idag har april månadsgarn från Galen i garn kommit i brevlådan. Det är alltid lika spännande att se vad som kommit...Eller jag är alltid nyfiken på vilken post som kommit, men mer när jag vet att det vankas garn.
Man fick välja på vitt, grått och cerise. Jag valde cerise. och det är inget fel på färgåtergivningen, det är rosa som kommit.
Jag gillar rosa, på telefoner, kameror och dylika saker, men på mig är det NO NO...
I alla fall inte enfärgat rosa. Det garnet jag köpte förra veckan var melerat med en massa andra färger och då går det bra.
Jag funderar på att antingen färga garnet eller sälja det. Det är ett underbart mjukt garn i merinoull/silke...Får se vad som händer. Det får ligga till sig med alla andra nystan...
För övrigt har jag använt mitt dåliga samvete igen, denna gång på program 8.
Helt slut var jag ganska snart...

Inga kommentarer: