söndag 28 juni 2009

Sol, vind och vatten

Igår läste jag klart Repan, av Marianne Berglund.
Sov en stund i skuggan under parasollet och sen påbörjade jag Den mörka ängeln, av Mari Jungstedt.

Den var så bra så den slukade jag helt igår....

Så nu ska jag påbörja Camilla Läckbergs Sjöjungfrun.
Första doppet togs idag vid 11-tiden i Flottsbro. Det var varmt och skönt, dock utan saltvatten.
Som exilgöteborgare vill jag gärna bada i saltvatten, men när det är så här varmt spelar det ingen större roll, bara det svalkar.
Jag har även överlevt den första LCHF-dagen. Mätt var jag i alla fall och lite spännande är det.
Men nu ska jag ut i skuggan under parasollet igen. Ska bara lägga i en tvätt...

Kanske att jag tar fram stickningen i kväll när det blir lite svalare.
Jag hittade mönster på tekanne-värmare i skala 1:12 som jag blev lite sugen på att testa. Men kanske ska sticka klart den lilla strumpan jag påbörjat.

Inga kommentarer: