fredag 28 augusti 2009

Hur ska man kunna stå emot?

När jag satt igår kväll och bara kollade in lite mönster hittade jag denna fina "halsduk" eller vad man nu kan kalla det...
Virkat i Vivaldi, mönster 98-17. Jag kände genast att jag skulle vilja ha denna snodd i olika fina färger.
Jag har inte kolla mina "skattkistor", ännu....Men säkert finns det alltid nåt som passar.

Jag kände mig hängig igår kväll och kom inte ut på promenad med M.
M i Göteborg ordinerade chili och choklad. Jag tog henne på orden och gjorde te på chili och choklad.Väldigt gott! Och jag kände hur mycket bättre jag kände mig...
Tet inköptes tidigare i somras i Vaxholm Det är så man inte behöver nåt till....Mmmm

Idag är det latdagen, dvs jag behöver inte laga mat utan denna köpes färdig.
Pizza. En vesuvio och en annan specialdesignad. Och en parmasallad....till mig. Med lite rosévin, så är middagen komplett...
Nu är det snart tv-dags med stickning. Finns det några bra tv-program överhuvudtaget???

Inga kommentarer: