torsdag 27 augusti 2009

Inte så hemliga längre...

Jag har stickat dessa benvärmare i Drops Fabel, mönster 114-33.
E i Göteborg var nöjd med dem...
Blev lite sugen på att sticka liknande till mig, men kanske med fot.

I kväll ska det bli pratpromenad med M. Vi har knappt setts i sommar så det ska bli kul att höra om allt som hänt.
För 10 år sen sågs vi varje dag. Vi var hemma med barn samtidigt och redan då promenerade vi samtidigt som vi pratade.
Sen lurade hon mig att söka jobb på samma ställe som hon och när jag fått jobbet, började hon på ett annat ställe...Jag vet inte hur jag ska tolka det...?!
Sen glömmer hon bort min födelsedag till råga på allt.
Nåväl, promenaden kan ske om jag inte känner mig lika hängig som fn. Jag har inte tid att bli sjuk!

1 kommentar:

Monica Hansen sa...

Prova med chili och choklad, det kan pigga upp:)