söndag 6 september 2009

Litet och naket

I morse gick maken och jag ut på promenad, för andra gången denna helg...Ganska friskt ute, men skönt. Extra gott med frukost när man kommer in.
Åkte en sväng till IKEA, för att titta på småsaker. Sonen har ju börjat baka, så en smörjfri form inhandlades till honom.
Sen var det dags att panta burkar. Ingen i vår familj gillar att panta burkar, så det brukar ske ca 1-2 gånger om året och då är det massor...Och fortfarande inte ett dugg roligt.
Igår var P på middag. Hon är alltid så upptagen, så det brukar ta ett tag mellan varven när vi ses. Jag fick i alla fall min present av henne igår...
Hon vet att jag gillar trädgårdstomtar, så denna var perfekt, om än vågad. Men även grannarna skrattade gott när de väl upptäckte den.
I övrigt har jag promenerat med M idag. Hon testade sina nya walking-skor, som av en händelse var rosa. Liksom allt brukar vara hos henne...
Nu ska här lagas middag, för lunchen hoppades över...

2 kommentarer:

Elenor sa...

Hahaha! jag gillar vanligtvis inte trädgårdstomtar men den där var riktigt snygg!!

Hugomamma sa...

Skönheten ligger i betraktarens öga, om det finns nån skönhet...:-)