onsdag 11 november 2009

Bra julklappstips

Jag får en massa nyhetsbrev, bara så där.
Ok! det kan ha varit så i tidernas begynnelse att jag självmant gått in och bett dem skicka dessa till mig, men det har jag glömt...
Oftast när de dyker upp så raderar jag dem, utan att kolla vad det är för erbjudande, som jag inte ska kunna leva utan.
Men ibland tittar jag närmare på dem och det gjorde jag förra veckan.
Bokus.com tycks få hemliga underrättelser om att jag börjat virka, för då dök det upp att jag kunde få köpa Virka!, för bara 129 kr om jag var medmera-medlem, som jag förstås är...
Hur skulle jag kunna gå förbi ett sånt kap?!

Visst är den som en liten karamell?! Jag har inte tittat så mycket i den än, men det finns en portmonnä som kommer att matcha min jack/kappa ypperligt. Tur dessutom att jag har en massa såna bågar...
Men det är ju dumt att inte beställa mer, när de ändå ska skicka till mig, tänkte den sparsamma mamman.
Hittade även nästa bok; Så här gör du virkade smycken. Perfekt till den stundande julen.
Jag beställde även Sticka romantiskt, men den var slut på förlaget, tyvärr. Men jag har inte hunnit sticka nåt från den förra stickboken som kom, så det kanske inte gör så mycket.
Kanske kan jag önska mig den i julklapp, av någon...

Inga kommentarer: