måndag 2 november 2009

Nu gråterna Änglarna

Igår förlorade Änglarna slaget om fotbollsguldet.
Änglarna gråter.
Jag som inte annars är så värst intresserad, satt som klistrad framför TVn och hojtade, ropade och tjöt, beroende på vad som hände.
Inte känns det bättre att Stadium har hyrt ett flygplan som drar en banner ovanför city där det står: Stadium gratulerar AIK till guldet...
Jag ska sluta handla på Stadium.
Och hur var det med växthusgaserna? Blir det inga när man drar sådana banners????
I all sorg fick jag i alla fall tag på 4 knappar till västen. De är i svärtad mässing eller vad det nu ska likna. Jag gillar dem i alla fall.
När det gäller virkningen så kom jag ända upp till armhålsintagningen på det första halva bakstycket igår. Det går undan rejält och vad jag kan se har jag lika många maskor på varje varv, som jag ska ha...Det är inte alltid så, har jag märkt. Jag är fortfarande rejält nöjd med virkningen och känner ett sug att få se hur den blir när den är klar.

1 kommentar:

Monica Hansen sa...

Ja, det är nog många som sörjer nu, men jag min tokiga tant visste inte ens om att det var fotboll i stan förrns jag såg på nyheterna.. och gubben bara skrattade åt mig:)