fredag 8 januari 2010

Ännu en kofta

Tog en tur på stan, på väg till tåget idag.
Kallt, men kul att titta i affärer...
Hittade knappar till min virkade "Odd Mama"-kofta. Äntligen kan den bli klar...
Sen plöjde jag alla affärer på väg mot tåget och vad hittade jag? Just det; en kofta. Denna gång på Indiska... Jag vet inte vad det är med mig och koftor...Men jag gillar verkligen dem. Speciellt när det är så kallt både ute och på jobbet. Och så är det snyggt.
Nåt annat jag märkt, inte bara med koftor, är att mina armar har blivit längre.
Ja, de kanske inte har vuxit ut mer, men eftersom jag blivit mindre i mig själv och då kan köpa mindre storlek, så behöver inte ärmarna vikas upp så mycket längre...Alltså har armarna blivit längre.
Det är så skönt att komma hem till ett tomt hus ibland. Sonen leker hos en kompis, men vad ska jag göra? Måste jag göra nåt? Jag har legat i soffan nu ett tag och funderat på om det finns nåt måste, men har inte kommit på nåt, ännu...
Jag ska nog fundera ett tag till. På återseende!

Inga kommentarer: