söndag 7 februari 2010

Jag hade rätt!

Men i fel ordning...
Jag gissade att Ola skulle vinna och att Salem skulle komma tvåa. Nu blev det tvärtom, men det gör inte mig nåt. Jag gillade båda.
Sonen och jag var hos Ruggugglan med kompis och åt god mat och tävlade mot varandra med att gissa placeringen på tävlingens låtar.
Den som hade den minsta differensen mot trodd placering och verklig placering vann. Jag vann! Sonen kom tvåa...
Familjen Schlager har gjort det igen....
Men snyggast kläder hade helt klart Jessica Andersson med sin långa svarta och väldigt snygga håruppsättning. Säkert var det Denise, min frissa som fixat den. Hon är med och har ansvaret för håret...
Måste kanske beställa tid för klippning när allt är klar, så jag kan få lite skvaller...
Maken gav ett litet livstecken för en liten stund sen. Han ska hämtas på Bromma för transport hem. Hur mycket liv det är i honom idag kan man bara sia om...
Just nu är det Freda på TV. Det är en del av min tonårstid...
Jag hade en väninna som var upp över öronen förälskad i den förre basisten J, som ej är med längre. Vi åkte runt och kollade när de spelade och satt så hon kunde titta ordentligt.
Så man kan väl säga att jag kan Freda...Måste kanske erkänna att vi andra inte alla gånger tyckte att det var så roligt, men vi ställde upp. Härliga tonårstid!

Inga kommentarer: