lördag 13 februari 2010

Små smulor

Snö idag igen. Visserligen inget ymnigt snöfall, men dock snöfall. Kan det inte räcka nu??
Efter en skön frukost med bacon och äggröra, te och tidningsläsning begav vi oss iväg, maken och jag, till Liljeholmen och Stockholms Stadsmission med en påse urvuxna kläder.
Det var både det ena och det andra i den och det var väldigt skönt att göra sig av med kläderna på ett bra sätt.
Sen styrde maken kosan mot Nacka Forum, där vi inte varit sen innan de byggde om. Det var nu jättestort och ljust. Roliga affärer hittade vi också...och en X6!

Sonen såg till att den gick igång och nu är den här, min nya leksak.
Jag har haft svårt att slita mig ifrån min gamla telefon; Nokia D´amour. Den är så snygg och jag kan den, men batteriet är urkast och en ständig källa för irritation.
Så antingen var det ett nytt batteri eller en X6.
Det var inte så svårt att välja, för jag tycker att X6 är väldigt snygg med sin turkosa rand och vita baksida.
Jag har testat lite med menyer och knappar och jag kan nog få in det knapplösa utan att bli alltför arg.
Sen ska jag lära mig att blogga med den, men jag börjar med att ringa...

Inga kommentarer: