måndag 31 maj 2010

Kurs i Sigtuna


Dagen är solig och trevlig i en liten stad som heter Sigtuna.

När man är på kurs äter man i tid och otid, så det självklara klädvalet är strechbyxor eller jeans i mitt fall.

Kursen börjar i morgon så jag och min kollega ser över allt, att det funkar och att allt material finns på plats.

Som tur är så finns det teknisk kunnig personal på stället som fick igång kanonen, men det trådlösa nätverket fixade jag själv.


Nu ska vi snart gå ner till centrum och titta lite i affärer och kanske äta lite middag, så småningom.

Det är ju sen inte synd att Sigtuna ligger vid Mälaren och att det är väldigt vackert här. Kanske kan ta några kort och lägga in senare, jag har inte min kamera med, men min telefon...




På återseende senare.

1 kommentar:

Anette sa...

Det ser verkligen mysigt ut. Ha det så trevligt!