lördag 3 juli 2010

Dopp igen

Idag är det varmt igen. Äntligen är sommaren här och det varma vattnet i Albysjön.
Maken passar som vanligt väskor och filtar mm och sonen och jag badar för fulla muggar.

Igår var det varmt hela kvällen och vi satt ute tills klockan var närmare elva. T om jag satt och såg på fotbollen. Vi har tagit ut en bärbar dator som vi tittar på TV med. Det visade sig att matchen sänds ut ca 20 sekunder efter vanliga TV, för grannarna satt och kollade på TV med kabel hojtade till före oss, när det blev mål... Idag sitter maken inne och kollar på den VIKTIGA matchen mellan Tyskland och Argentina. Jag sitter snart ute med ett glas kallt vin och stickar med väninnan M. Olika intressen bara....
Så här långt har min VM-stickning kommit.

2 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Blir nyfiken på vad din vm-stickning ska bli men jag får gå in i vm-bloggen och kolla. =)
Ha en fortsatt underbar semester.

Efwa - Medea sa...

Den tunikan är verkligen fin. Upptäckte att jag kommenterat den i vm-bloggen. =)
Nu blir det matlagning!