tisdag 14 september 2010

Litet garnlager

På jobbet kom vi att prata om mitt lilla stora garnlager. J trodde att bilden som jag visade från Barbros Garnaffär i Frölunda, visade min källare...Så fel hon hade. Inte har jag så mycket...eller det kanske jag har...
I den här lådan som är överst, är det bara bomullsgarn eller i alla fall blandning med bomull.
I de övriga som kommer här är det ullblandning i eller ren ull eller kanske lingarn.
Nu kanske nån tror att jag köper garn av bara farten och ibland är det nog så...
Men ibland är det så att jag letar efter ett speciellt garn, men kanske kommer hem med något annat...
I den här lådan ligger alla de strumpgarner som jag köpt från Lidl genom åren...Men jag har också gett bort lite och stickat upp en hel del.
Och här är de sista små lådorna...
Det var väl inte så mycket?! Och tänk så mycket det finns att sticka av till Hjälpstickan...
Nu ska vi snart åka och köpa golv, så på återseende!

5 kommentarer:

maja sa...

vi har faktiskt också varit och tittat på golv i Västerås idag men hittade inget eller vi kom inte överens om något.

Hugomamma sa...

Är jag förvånad? Vi brukar ju göra lika/samma saker...Vi köpte ljusgrått klick-klinkersgolv.

Smycka sa...

Ååååå, vill haaa! *asg*

Anonym sa...

Det var verkligen litet lager av garn du har!!!!!!(lol) Jag är en av dem som har fått Lidl sockgarn och det är jag så tacksam för, eftersom jag inget har själv!!!!!
Kram T

Anta sa...

Vilken härlig garnskatt du har. Jag har oxå köpt 2 pkt sockgarn på Lidl men inte hunnit testa än. Ha det så gott. Kram