fredag 15 oktober 2010

BF=barnfria

Här är den fantastiska stövel som även jag med bastanta vader kan ha. Tom utanpå mina jeans...Märket är Softwalk och inhandlades på Eurosko. Den är mörkbrun, även om den ser svart ut. Det är väl det som jag funderar mest på; färgen.
Än så länge har jag inte varit ute med dem, jag ska först prova med strumpbyxor, så jag vet hur det ser ut när man kanske har kjol.
Jag sa det till en expedit igår i affären, att jag skulle vilja se hur det ser ut till kjol, fast jag har nästan aldrig kjol. Kanske för att jag inte har haft stövlar...

Sonen ska sättas på pendeltåget till stan och därifrån åka med gudmor P till Eskilstuna. Vi ska vara barnfria i helgen. Vad kan man hitta på då???
Ikväll ska vi bara äta middag ute, men i morgon....Nåväl, det återkommer jag om med i morgon.
Simma lugnt!

1 kommentar:

maja sa...

Snygga, helt i min smak