onsdag 24 november 2010

Man måste ju testa

Jag har en massa länkar upplagda som favoriter. Med jämna mellanrum går jag igenom alla länkar, bara för att testa att de fungerar.
I lördags var det dags för en genomgång.
Jag hamnade under "Handarbete och stickning". Där hittade jag 3stickor.se
Sen var jag ju tvungen att kolla in vad som erbjöds.
Jag hittade fem hg Luccafino i cerise färg för 50 kr/hg. Hur billigt som helst!
Och med en fraktkostnad på bara 25 kr, så var det ingen tvekan om att jag var tvungen att köpa detta underbara garn.
Och igår kom det hem till min brevlåda.
Jag stickade en poncho i detta garn, fast i färgen Karamell förra sommaren. Jättemjukt och gosigt.
Men vad det nya garnet ska bli, det vet jag inte just nu. Men gärna en kofta...
Jag är hemma idag med, med snoriga sonen. Han blev värre igår kväll där även febern hittat tillbaka till honom.
Att det sen är snöstorm ute, gör det inte värre...

Inga kommentarer: