lördag 11 december 2010

Svart tårta

Så här kan en tolvårings tårta se ut, om mamman får bestämma.
Väldigt god, inköpt på ett konditori här i Huddinge, Castellos.
Sonen trodde att den skulle smaka lakrits, men så var inte fallet.
Han är nöjd med dagens paket, trots att farmors inte kommit fram i tid. Men det kommer säkert på måndag och då får han öppna paket igen.
Han fick luftledningar och stolpar av morbror, till tågbanan. Av mormor och morfar blev det en vagn och fler luftledningsstolpar.
Av oss fick han dataspel och så även av farfar. Sen blev det lite pengar också.
Man kan nog säga att han fått så han är nöjd.
Även maken fick present av svärmor. Han fyllde år för två veckor sen...

Det här har jag fått av min kära väninna Maja
Man ska visst berätta tre saker om sig själv.
  1. Jag har inget tålamod, eller väldigt lite
  2. Jag är envis
  3. Jag älskar att resa och då gärna långtbortistan. Har varit i Zimbabwe, Colombia, Nicaragua, El Salvador, Honduras och Guatemala...
Jag skickar tillbaka Awarden till Maja. Sen delar jag med mig till Dödergök som alltid är lika rolig att läsa,
Maria och till sist Medeas värld.

2 kommentarer:

Maria sa...

Tusen tack! Jag blev så glad! Nu ska jag bara fundera ut vem jag ska skicka den vidare till! Gillar för övrigt tårtan skarpt!

Efwa sa...

Läcker tårta. Precis min stil OM jag skulle göra en tårta.
Tack för utmärkelsen. Ska fundera på om det finns tre saker om mig som ingen vet. =)