torsdag 10 februari 2011

Dagens kap

Vi var ute och körde idag, kollegan J och jag.
När lunchen skulle intas, var vi lämpligt nog vid Väsby centrum.
Efter några bitar sushi, var det dags för en lite repa runt i centret.
Joy hade halva rea-priset och den här snygga tunikan hittade jag på det stället.
124 kr senare och den låg i en påse i min hand.
Det fanns en Ur&penn-butik som också hade rea och det var väldigt lockande att kanske föröka mitt förråd av klockor. Men jag stod emot. Vad duktig jag är!
Annars är det snökaos i stan igen. Signalfel så att inga tåg går. Men jag kom hem i alla fall genom att åka buss och tunnelbana och buss igen. Fantastiskt nog var jag bara en halvtimme sen hem.
Och eftersom snön kom tillbaka, så passar mina vantar bra, när det nu snart blir klara.
Jag har kommit i kapp, där jag repade upp förra gången.

Inga kommentarer: