tisdag 22 februari 2011

Kan man få för många halsband?

Ja, nu har jag ju inte fått halsbanden, jag har köpt dem. Men frågan är den samma; Kan man ha för många halsband?
Nej, jag tror inte det.
Man måste ju matcha med det man har på sig. Det skulle kännas väldigt konstigt om halsbandet bröt mot den övriga klädseln.
Samma sak är det med klockor, de måste också matcha. I alla fall mina...
Här är mina fynd från Örebro. En blus, två halsband ( som bara kostade 25 kr/styck), ett nystan Fame för halva priset och så en ring, till fullpris.
Som av en händelse är den grön...Lite vårkänsla med den färgen. Kan verkligen behövas, när det bara snöar hela dagarna. Och ingen plogbil som tar bort snön....
Men snart är det vår, i alla fall för vår familj, som reser till värmen. Eller i alla fall lite varmare, på måndag.
Vi ska till Dublin. Där är det i alla fall +10 grader. Och ingen snö.

Inga kommentarer: