söndag 6 februari 2011

Vad hände igår?!

Igår satt hela familjen framför TVn och skulle titta på Melodifestivalen.
Ett litet tag, var alla på samma våning i samma rum.
Tills sonen gav upp, gick upp på sitt rum igen och kom inte tillbaka.
Smsen till ruggugglan ven i luften, när jag inte röstade på Jenny Silver.
Enligt min mening, den enda schlagerdängan igårdagens tävling.
Att det kan bli fel när rösterna ska presenteras, kan jag ha överseende för. Men att det går en rapp-låt direkt till finalen...Det går inte att förlåta.
Rapp är enligt min mening, inte musik, utan bara någon sorts låtande, nästan i takt med musik.
Så Marie, det gör inget, det du sa fel igår!
Idag skiner solen, så man inte kan se TV. Då tog vi på oss och gick ut. Konstigt nog, så måste man inte se på TV hela dygnet. Tror jag...
En riktigt lång promenad blev det och till vår stora glädje ville sonen följa med. Det skulle han nog inte ha gjort om han vetat hur långt vi skulle gå...En dryg timme var vi ute men då var vi även i centrum och köpte fika.
Nu ska jag ta tag i kragen på min håltröja. Kanske blir den klar idag.

Inga kommentarer: