onsdag 13 april 2011

Skönsjungande sonen

Här är en bild på sonen med sin gitarrspelande kompis N.
Det gick jättebra, även om åtminstone sonen var nervös innan.
Vi fikade med goda mackor och så köptes det lotter. Även gudmor P med syster C var med. Naturligtvis så vinner P. Inte bara en gång, utan två, 2, gånger!!!
Pinsamt, skrek nästan sonen...Men så är nästan allting pinsamt nu för tiden.
Att ha fikat i en bag med Disneymotiv, som inköptes i London på Disney store, att härbärgera sonen Disney-figurer, är så pinsamt, så man kan faktiskt dö....enligt sonen. Till råga på allt, ställde jag bagen på bordet, så andra kunde se den.
Välkommen till mitt liv med en tolvåring som snart blir tretton. Tur att det är en kille i alla fall.

Idag har jag ont i min arm, efter de två sprutorna jag fick igår. Måste klämma på någon nerv eller så.
Fick gå hem tidigare, så stickning blir det nog inte ikväll, i alla fall. Men jag har en bra bok och en iPad att leka med, så jag kommer nog att överleva kvällen.

2 kommentarer:

maja sa...

Visst är det något speciellt när man ser ens egna barn på scenen. Man är stolt och nervös på samma gång

Hugomamma sa...

Japp, stämmer precis.