torsdag 25 augusti 2011

I´m back

Jag var lite trött igår, vi hade handlat mat och ätit och....
Men nu är jag tillbaka.
Jag skulle handla mat till lunchen igår och gick till närmaste affären. Där hittade jag även den nyaste Allersen, med stickbilaga.
Kunde inte låta bli. Det kunde ju finnas något som ska bli mitt nästa projekt.
Jag har tittat lite i klädaffärer och där finns det många ponchos och stora sjalar och kanske kan jag bli en poncho och sjalmänniska. Jag kan i alla fall försöka... Kanske med den sjalen jag stickar nu...
Jag har inte stickat klart sjalen än, men kanske inom kort. Jag är lite trött på kvällarna den här första jobbveckan. Men det ska nog snart bli bättre.
På tal om sjalen som jag håller på med; Om man googlar så kommer man till den HÄR sidan, där mönstret finns på olika språk.

Inga kommentarer: