tisdag 18 oktober 2011

Nej, det är inget kryp

Så här ser min virkning ut fn. Peppy scarf, mönster se gårdagens inlägg...
Jag kunde inte hålla mig, utan började igår när det var syrianska feta bröllop på TV.
Jag såg inte hela programmet, men det är inte min grej med stora bröllop.
Mina vänner försökte bräcka varandra på 90-talets början med flest gäster, den ena värre än den andre, med upp till 150 gäster. Varför? Känner man alla eller är det föräldrars vänner???
Själva hade vi "bara" 44 gäster, vilket jag kan tycka var många...
Igår var det 450 gäster. Man kan omöjligt ha hälsat på alla under kvällen...Varför???
Idag är det väldigt oskönt väder, höststorm med ösregn och ingen cykel utan jag måste gå hem och bli pisseblöt...Inte kul!
Och så upptäckte jag att mina goretex-skor inte håller ute vätan längre...Kanske beror på besöket vid Ale stenar som gjordes under sommaren....Inte för att jag tror att mina skor spökar, utan mer att de verkligen var genomblöta, då snackar vi droppar från dem...
Jag ska åka till Göteborg på konferens och husmorssemester i morgon och kommer hem på söndag. Då ska jag, när jag är ledig, se om jag kanske kan hitta höstskor. Jag misslyckades ju senast.
Jag återkommer om det blir jaktlycka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser festligt ut men din virkning!!!
Ha det så trevligt i G-borg och kom ihåg det finns inga garnaffärer där!!!!!Kram T