onsdag 14 december 2011

Man försöker med alla medel

Det finns ju pepparkakor i parti och minut, överallt i juletid.
Ibland känns dessa verkningslösa, dvs jag blir inte direkt snällare av dem.
Kanske får ont i magen av dem, men annars ingen reaktion.
När vi var och handlade sist hittade jag denna fil, med pepparkakssmak.
Fungerar den?
Jag har inte prövat än, men i morgon smäller det.
Kanske blir jag snällare, kommer jag då att kännas igen???
Jag är väl inte direkt elak, men man kan ju alltid bli snällare...
Jag hade socker och kanel i filen när jag var liten, bara kanel senare, men aldrig pepparkakor...
Nåja, en rapport kommer under morgondagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Testa att mosa pepparkakor i vanlig fil är jättegort!!!

Hugomamma sa...

Ah, du menar om jag inte blir tillräckligt snäll med bara filen??! :-)