tisdag 10 januari 2012

Så här ser det ut

Så här den nya byrån ut, när den står på sin plats.
Ja, den är likadan som den första byrån....som ser ut så här, där den står...
Man kan i alla fall se att det är fullt med garn i alla lådor. Och det finns inga lösa nystan, förutom på bilden ovan. Det är för att jag ska virka ett iPhone-fodral till min fina, så den inte fryser...
Men annars finns det inga lösa nystan eller påsar.
Jag är så nöjd! Det ser så fint ut nu, på mitt rum.
Jag hade tänkt att stasha mitt garnlager, när jag ändå höll på, men det blev inte så. Stasha= skriva upp vilket garn man har och hur mycket...
Kanske ska göra det när jag kommit ner lite i lagret.
Det är mycket lättare att hitta vad jag har för garn nu.
Kanske kommer jag att flytta runt lite, från den ena till den andra byrån, så jag har allt ullgarn i samma och slipper leta i båda. Men inte nu!

Inga kommentarer: