söndag 19 februari 2012

Nu blev det inte så




Så här ser min Easy as pie ut, färdigblockad.
Stickor 7, hela härvan utom 30 cm. Nu gjorde jag inte avslutningsspetsen lika många varv som i mönstret, så långt räckte inte garnet. Nu gjorde det inte så mycket eftersom sjalen är stor nog...
Jag har dessutom blockat en ny sjal i morse och då ligger det bara en sjal till på kö...
Det blir ingen mässa för mig idag, inget sällskap tillgängligt och ingen större lust att gå ut när det är såphalt och blött. Och som jag redan konstaterat, så behöver jag inget garn. Det finns tillräckligt...
Gårdagen, är den ens värd att nämna?
Jag gillade fullt ut endast Andreas Johnssons låt och den gick bara till andra chansen...Sen var det då Ranelid och hans mirakel. Nog sagt om detta!
Och varför Molly grät så mycket efter Saade, kan ingen som inte är 18 år förstå.

Inga kommentarer: