torsdag 16 februari 2012

Vad kan man göra?




Har det redan gått en månad sen senaste garnleveransen?
Det måste det ha gjort för denna vackra härva dök upp i brevlådan igår....
Nu återstår det att fundera ut vad som ska hända med den....
Jag är ju ingen sjal-människa...men det ligger i farans riktning att det blir en. Men jag ska kämpa för att hitta något annat.
I morse fick jag se en jättefin bohusstickning som inte gjorde mig mindre sugen på att göra en själv. Hoppas att det kan finnas något på mässan i helgen....
Bilen klarade sig utan anmärkning, så någon reparation behöver inte få plats i budgeten. Då kan jag använda de pengarna på garnmässan... Kvinnlig ekonomi.

2 kommentarer:

Ewa sa...

Vaa??? Inget blogginlägg idag den 17 februari???
Varför? Trött? Okej...såg att du twittrat ikväll...:)

Hugomamma sa...

Man måste inte och förresten kanske du inte ska kasta sten...