torsdag 23 februari 2012

Välkommen!

Jag såg på min telefon att aftonbladet hade haft Breaking News i natt om att de åkt in till Karolinska.
När jag sen satt på tåget kom Breaking news om presskonferensen...Då visste man att det hade hänt något.
Jag hann precis till jobbet när presskonferensen startade och den stolte fadern berättade om dottern.
Borde kanske fira med prinsesstårta, men det blir nog inte så....
Här är min halsduk som jag precis gjort klart. Eller rättare sagt, igår kväll....
Genast dök jag ner i en låda och fiskade upp två mohairnystan som ska bli något sjalaktigt...
Har precis kommit hem från kvartsamtal som det hette på min tid i skolan.
Sonen skulle utvärderas och man kan väl säga att det pratas för mycket, eller mycket snack och lite verkstad... det måste ändras!

3 kommentarer:

Ann sa...

Så mysig den ser att vara, din brandgula halsduk! Eller oranga som jag säger numera...

Elenor sa...

Snygg halsduk! Idag du, har jag köpt mej ett härligt nystan med tunt fint ullgarn och det ska minsann bli en sjal! Endera dagen ser du den på min blog!

Hugomamma sa...

Tack snälla för era kommentarer. Tänk vad gamla nystan kan bli fint, om man bara sätter fart...