fredag 23 mars 2012

Lite med påfyllning i hyllan

Igår hoppade jag av tåget på centralen och besökte Pocketshop där.
Jag har inte köpt böcker, ja ja, förutom de som kom hem i veckan, men innan dess, på säkert ett halvår.
Jag har ju knappt läst några böcker heller på den tiden.
Men nu börjar det bli samma fart som tidigare.
Jag läste ut den förra boken i helgen, Ensamma hjärtan och hemlösa hundar.
Jag gillade verkligen den boken! Kanske hittar jag en annan bok av samma författare, Lucy Dillon.
Jag har i alla fall köpt dessa fem böcker: Vecka 36 och Istället för mig, av Sofie Sarenbrant. Om stenar kunde tala av Donna Leon. Ännu en bok om kommissarie Brunetti i Venedig. I natt är du död av Viveca Sten samt Änglavakter av Kristina Ohlsson.
Nu återstår det bara att se vilken jag väljer att börja med.

Inga kommentarer: