fredag 20 april 2012

Åh, vad gott!




Det var 8 veckor sedan jag senast åt sushi.
Idag hände det igen.
Och det var såååå gott!
Jag har verkligen saknat det, men är nu nöjd för en vecka eller så....
Skitväder igen. Egentligen borde man tiga ihjäl vädret men det finns där ändå.
Trött efter en första vecka på jobbet. Men det blir bättre...
Måste förresten ge en eloge till Försäkringskassan som på endast tre dagar bestämde sig för att betala ut min sjukpenning. Snabbt och bra! De brukar få så mycket skäll att jag kände att det var dags för lite beröm... Tack!

2 kommentarer:

maja sa...

Tänk jag har aldrig ätit suschi, har inte vågat tycker det ser lite inte gott ut, fast jag vet att Det måste var ganska gott eftersom så många äter det ;)
Såg också att Sätergläntan inte har öppet på lördagar?? konstigt kan jag tycka. Hur Wålstedts har vet jag inte. Undrar om de har öppet på valborg. en vardag kanske är bättre.

Hugomamma sa...

Då kanske du ska testa med lax, om du äter
lax annars.
Vi får väl kolla efter en dag som passar båda
och affärerna. Kanske på sommarlovet?