söndag 15 april 2012

Ny bok på mitt bord

Jag hittade en ny bok i slutet av bokrean. Mörka strömmar, av Arnaldur Indridason.
Denna isländska författare har jag läst en hel del böcker, närmare bestämt alla som är översatta till svenska.
Han har ett speciellt sätt att skriva som jag gillar och naturligtvis är det en deckare.

Idag har vi tagit oss till soptippen och langat av en hel del skräp, till Skärholmen och köpt jeans till maken, till Siba för att maken skulle köpa någon liten leksak och till sist Ica Kantum för matinköp.
Nu är jag helt slut.
Efter lunchen var jag tvungen att lägga mig raklång och vila. Blunda lite grann...
Tyvärr missade jag mässan Nordiska trädgårdar på Älvsjömässan. Jag orkar inte gå så länge....Men det kommer en ny nästa år och då ska jag dit. Alltid kul att se vad man kan hitta till trädgården.

Inga kommentarer: