söndag 13 maj 2012

Liten shoppingrunda




Jag tog mig till Huddinge centrum för att i första hand köpa ny bh. Jag kom hem utan ny bh. Hittade ingen som passade bra.
Istället hittade jag en lila t-shirt på Kapp- Ahl och en hallonfärgad(?) blus och en gulgrön randig kofta på Berns.
Och så naturligtvis en påse mat. Som vanligt....
Maken och sonen är i stan och promenerar i en ny tunnel till pendeltågen. Idag är det tillåtet och det är t om visning av tunneln, om någon mer är intresserad... Jag är inte jättemycket intresserad så jag lät bli att följa med.
Solen skiner men det är inte så varmt men jag funderar på att promenera, fast ovan jord, efter min lunch. Annars kanske
jag bara hamnar i solen med en stickning i knät...
Bara grannarna lät bli att jobba i trädgårdarna runt mig, det låter så mycket....
Ha det!

Inga kommentarer: