söndag 8 juli 2012

Utflyktsdag




Min dator mår inte så bra och jag har inte kunnat läsa de bloggar som jag följer, på ett tag.
Men så i morse hittade jag de bokmärken som följt med över till min telefon, och där fanns alla bloggar igen.
Jag har några veckor att läsa igen, men så kul!
När jag kom till Hildurs barnbarn, Maria, såg jag att det var marknad på Djurö, idag mellan 10 och 16. Klockan var bara 11, så det var gott om tid.
Jag killade maken under hakan och fick på så sätt en utflykt till skärgården. Trevligt!



Jag köpte ett kit för att virka bokmärke, eller det var tänkt att sonen skulle virka, men det blir nog inte så. Han var inte begeistrad alls...



På hemvägen stannade vi här för att köpa hem fika. Det var så fullt för alla vill fika här.



Även ett stopp på Adidasshoppen hanns med och även här var det fullt, så inga inköp gjordes här.
En trevlig dag som man befarade skulle vara grå och blöt hela dagen, så blev det inte alls. Nu ikväll regnar det, men det behövs.

2 kommentarer:

Maria sa...

Tack för att du kom! Jag blev så glad! Kul att det finns något kort ifrån marknaden också, för jag glömde själv att fota...man kan ju inte komma ihåg allt. Jag var så lättad över att jag inte glömt någon vitalt till marknaden att jag glömde föreviga. Kram och lycka till med bokmärket!

Hugomamma sa...

Trevligt att träffas! Vi kanske kan ses en annan gång
och sticka/virka tillsammans...