lördag 20 oktober 2012

Den första på väldigt länge




Idag tog maken och jag oss till Forum Nacka.
Ett perfekt inomhuscentrum när det är grått och regnigt ute.
Vi har spenderat nästan tre timmar där och handlat några saker.
Två nya bh, i mindre storlek eftersom behagen minskar ordentligt.
En termo-kjol till vintern, om det blir en sådan.
En cd med Sarah Dawn Finers senaste. Jag vet inte när jag senast köpte en fysisk skiva, det är nog väldigt många år sedan.
På väg hem funderade jag på hur jag ska kunna spela den, då cd-spelaren inte kommit på plats efter senaste ommöbleringen.... Men det löser sig.
Hittade även Hannah & Amandas nya tidning. Är lite nyfiken på den efter allt prat om den på twitter....
Lite god mat och gott vin till kvällen när sonen ska på sova-över kalas. Vi får "tröst-äta"....
Hur som helst är det väldigt grått och blött ute, så det passar bra att ligga i soffan, tända några ljus och bara ha det bra.

Inga kommentarer: