måndag 8 oktober 2012

Liiite trött




Jag visade inte min vinst från helgen på Friibergs.
Här är ring och örhängen från Truly me, Wisdom.
De är otroligt snygga, men ringen är för liten. Jag fick prova en av de andra vinnarnas ringar, så jag vet vilken storlek jag ska ha.
Truly me har butik på Odengatan 36 i Stockholm. Undrar om man vågar kika utan att komma hem med något annat snyggt.... Nåja, det är världsligt!
I morse när jag kom till jobbet 6.45, som vanligt, upptäckte jag att mitt datakort låg hemma.... Ringer till maken samtidigt som jag går tillbaka till tåget, åker till Centralen där jag väntar drygt 20 minuter innan makens tåg kommer. Hoppar på och får kortet, går av, byter till rätt tåg och är tillbaka på jobbet 7.55. Inte illa.... Jag var mycket piggare när jag kom till jobbet andra gången, än första... En ganska skön morgon med andra ord.
Nåja, det var första gången på 11.5 år.
Nu är positionen vågrät i soffa med stickningen.