onsdag 19 december 2012

Skönt att få ge




Jag har varit på Litet nystan och lämnat en påse med bidrag till Hjälpstickan.
1 kofta, 8 halsdukar/sjalar och 1 mössa.
Jag känner mig nöjd med resultatet. Jag har gjort vad jag kan för Stockholms hemlösa för tillfället.
Kanske är det dags att ta tag i julklappsstickning, om det nu ska bli någon.



Jag har köpt en julklapp till mig själv, när jag nu var duktig och skänkte en påse. En påse garn fick följa med hem.
På något sätt verkar min färgskala ha ändrats lite till lite mer softa färger... Inte så knalliga som jag brukar ha.
Men det är aldrig fel att variera sig.



Nu är balkongen julpimpad och redo. Om tomten ser åtminstone 2 tomtar borde han förstå att det är dit han ska och lämna alla mina paket. Och ja; jag har varit snäll!!!

Inga kommentarer: