måndag 4 mars 2013

Halvfärdigt




Så här långt kom jag i helgen med virkningen.
Jag känner att jag vill ha klart den fort, för den blir verkligen vårig.
Jag var hos tandläkaren idag. Jag hade lite tid innan det var dags att lägga mig i stolen, som jag utnyttjade med att prova och köpa vårbyxor, blommiga, på Lindex.

Jag tänkte att det kunde vara bra att muntra upp mig med byxor, om jag skulle behövas muntras upp efter tandläkarbesöket.
Nu gick allt bra, utan hål, men jag KUNDE ha blivit ledsen...
På vägen hem efteråt, hittade jag gardiner till vardagsrummet. På rea. Och en rundsticka i bambu, också på rea.
Det var en kreativ dag, både byxor och gardiner, på samma dag.

2 kommentarer:

maja sa...

Spännande att se virkningen klar. Tur det gick bra hos tandläkaren,

Hugomamma sa...

Det går ganska fort med virkningen, så kanske nästa vecka...