söndag 24 mars 2013

Idag, en utflyktsdag




Maken och jag bestämde att idag skulle det vara utflyktsdag.
Vi styrde söderut på E4an. Men överallt var det bara snö...



I Norrköping hade vi sett att det fanns Lager157. En massa fina kläder väldigt billigt.



Många kläder blev det och ganska många kronor i rabatt... Inte som i New York, men nästan.
Nu kanske jag kan klara vår och sommar. Kanske...



Vi åkte vidare söderut och hamnade i Hageby, Mirum-gallerian.


Jag såg garn. Jag kände på garn. Jag la tillbaka garn. Jag är duktig.
Finns hos nille...






Överallt fanns Lars Wallins vackra kläder.



Och semlor... Semmeltårta.... Vi köpte inga/ingen.
Utflykten var lyckad och båda var nöjda. Mest nöjd var nog sonen som fick några timmar för sig själv.... Och ett par regnbyxor.

Inga kommentarer: