torsdag 18 april 2013

Jag trodde det var vår




I morse tittade jag ut, konstaterade att det var varmt. Eller relativt varmt, 8.8 grader. Plusgrader.
Inget regn heller...
Jag letade fram mina nya blommiga byxor dom kom med hem förra veckan. Inköpta på Kappahl. Till dem en jeansskjorta.
Var lite wild & crazy med bara jeansjacka och sjal. Och handskar.
Hittade även mina lite högre kängor i bomullstyg...
Jätteskönt ute när jag cyklade till tåget.
När jag klev av i Sundbyberg regnade det. Och blåste och var allmänt tråkigt väder.
Jag ångrade min vårklädsel.
På jobbet var det många som gillade min våriga klädsel, så det vägde upp regnet.
På hemvägen var regnet borta och det blev bättre ju närmare hemmet jag kom.
Nu sol och klar himmel igen.
Kanske vågar mig på samma koncept i morgon....
Idag är vänskapsbanden återknutna. Det känns så himla mycket bättre. Jag mår inte bra av sådana problem och försöker att lösa dem fortast möjligt.

Inga kommentarer: