fredag 5 april 2013

Vår vår vår vår vår




Jag har haft mina nya estniska fiskfjällsmuddar. Det var skönt, för den vita blusen jag hade till, hade trekvartslånga ärmar.
Till det en vårgrön poncho med pälsinslag... För säkerhets skull.
Till den fräscha salladen från Robbans i Tumba, drack vi rosé.



På promenad på lunchen dök jag och vännen J in på vintagebutik i Sundbyberg och hittade en fin vårväska ...



En brandgul från Mikael Kors. Precis vad jag behövde! Jag blev så lycklig.... Kommer att passa bra till mina nya blommiga byxor.
Så, nu kan vintern drypa av med svansen mellan benen! Bort! Schas!!!
Sådär! Nu är det fritt fram för våren....

2 kommentarer:

maja sa...

Snygg väska du hittade. Nu får det verkligen bli riktig vår, för vi har hämtat hem vår nya husvagn idag :)

Hugomamma sa...

Vad härlgt!
Säg till om/när ni är i närheten!