tisdag 28 maj 2013

Ett första möte




Jag twittrar förutom att blogga
Jag har hittat en ny twittervän som både stickar och läser @enochannanbok...
Vi bestämde för ett tag sedan att träffas IRL.
Det gjorde vi idag. Träffades.



I 2 timmar träffas vi och har så mycket att prata om, så att vi nästan pratar i munnen på varandra.
Detta första möte ska följas av fler. Efter midsommar ska vi ta med stickningen...
Kanske åker vi tillsammans till New York, annars gör vi det inte.
Det är roligt att träffa någon som jag tycker jag känner, första gången. Likadant som i lördags med A-S. Bara man har samma intresse så löser det mesta sig.
Mer sådant!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte också det verkade som om vi kännt varandra länge. Har stickat med än vanligt jag också, full av ny stickenergi./Ann-Sofie