tisdag 4 juni 2013

Ännu en stickbok eller två...




Jag har sett flera som köpt Lekre masker og lekne ting, av Sidsel J. Høvik.
Den är på norska med väldigt fina mönster i. Man kan titta i boken på adlibris.se innan man köper den.
Hittade även Knit vintage.
Nu till beställningen; ett rent he...e om man frågar mig.
Jag loggar in med lösenord och hela faderullan. Letar efter bok, lägger i korgen. Korgen uppdaterar sig, bok försvinner. Leta upp igen lägga i korg, leta efter en till bok, allt försvinner igen, lyckas på något sätt få i båda böckerna i korgen, går snabbt till kassan, är då inte längre inloggad samt att böckerna försvann igen.
Mitt språk följer nu inte direkt språkrådets rekommendation...
Maken säger att de inte vill sälja böcker till mig, i hopp om att jag ska lägga ner allt.
Konstigt nog gör jag inte det, men hotar lite stillsamt med att jag kommer att handla på en annan sida om det inte fungerar nu.
Lite hot är tydligen nyckeln till framgång, för nu lyckas jag genomföra köpet på två böcker.... Våld och vasselin. Nåväl, inom kort har jag dem troligtvis i min brevlåda. Längtar...

Inga kommentarer: