tisdag 3 september 2013

Fina ben och fötter




Jag har ju gått ner en himla massa kilon, närmare bestämt 47.6....
Detta resulterar i att garderoben har bytts ut ett antal gånger.
Nu är det även dags för skorna. Från att ha haft 39-40, till 37 igen, är det några par skor.
Nu är det höstskor som är högprioriterat. Det saknas.
Igår när jag jagade en ny rundsticka kunde jag prova mig igenom de två skoaffärernas utbud i Huddinge.
Till slut kom jag hem med de här Vagabond-kängorna. Inte fordrade men sköna och i storlek 37.
Fast jag var inte helt säker så jag frågade vänner på jobbet och de tyckte att de var bra. De ÄR bra, både till jeans och klänning/kjol.
Idag på lunchen råkade vi av en händelse hamna på Twilfits outlet i Sundbyberg.
Där hittade jag de prickiga leggingsen. Och en bh och inlägg till bhn. Det är ju inte bara fötterna som blivit mindre...
Jag tror att mina fötter och ben kommer att ha en bra höst!







Inga kommentarer: