torsdag 9 januari 2014

Catching up

Den här veckan har jag varit trött. Så trött att det knappt blivit stickat. Har mest legat i soffan...
Men idag har jag försökt att ta mig till bilbesiktningen från jobbet. Inte det lättaste när jobbet ligger norr om stan och bilen står söder om...
Och kontaktledningen är nedriven för pendeltågen... Men med tvärbanan och 5 minuter till godo var jag i Högdalen.


12 minuter senare var bilen godkänd för ett år till.


Det här pärlan kom in efter mig, så jag vet inte hur det gick...


Jag åkte hem efter bilbesiktningen. Och sedan höll jag på att inte komma tillbaka till stan och min träff med Anna G, som jag jobbade med för 14 år sedan och hållit sporadisk kontakt med. Nu är det 2.5 år sedan sist och vi hade mycket att prata om.


Innan vi åt, provade och köpte jag en klänning från Desigual på Åhléns. Jag är så nöjd.

Inga kommentarer: