fredag 7 mars 2014

Gåvor till mig





Idag träffade jag T som kom och hämtade en sjal som jag stickat och hon ska ge bort.


2 härvor Shaman från Heavens Hand i en underbar grön blandning. 100% Mulberry silk, 450 m/50 g och jag har alltså 2 härvor... Vilken sjal ska jag göra?


Sedan var det röret med det fina påskägget. Jag fick inte öppna det innan påsk, men jag vet att det är choklad i det. Ägget är gjort i koppar. Gillar det skarpt! Det är en gåva från mig, till mig. För att vara säker på att jag får det... För att fira att jag har ett nytt jobb. Och för att jag vill ha det.
Ikväll fredag. Skönt med helg och en resa till London framför mig.

2 kommentarer:

Agneta sa...

Grattis till jobbet.
Ha kul i London

Agneta

Hugomamma sa...

Tack kära du!
Vi kanske hinner ses i vår? Det var ett tag sedan....