söndag 27 april 2014

Köket fortfarande

Svärfar kom i fredags. Då satt vi och pratade och drack rosévin på balkongen i solen.
Igår var det dags att börja jobba.
Alla skåp togs bort, gipsen på väggarna lika så. Det låter och dammar ner, men blir bra i slutändan.





Jag tog mig ut på power walk igår morse. Den första riktiga efter den senaste operationen. Inte jättelångt eller jättefort. Det kändes bra i magen men jag har lite träningsverk i axlar och armar. Det blir väl också bättre med det.


Jag läste ut min bok från veckan, Paradisoffer. Eftersom jag ska vara backup med handräckning och mat, sitter jag ute i solen och är beredd. Jag tog en ny bok, Hennes iskalla ögon, av Carin Gerhardsson.
Återigen är det Hammarbypolisen som är igång.


Det var som sagt soligt ute....


Jag smorde senare in mig i spf 30. Kanske lite sent... Men det gör inte ont i alla fall.

Inga kommentarer: